دانلود پروژه مقاله تحقیق

مقاله تحقیق پروژه پایان نامه

دانلود پروژه مقاله تحقیق

مقاله تحقیق پروژه پایان نامه

بوجود آمدن ترافیک

سلام پروژه زیر در 18 صفحه و با فرمت WORD تهیه وآماده چاپ میباشد امید وارم مورد استفاده قرار بگیرد......
عنوان : 
ترافیک از هر CPE می تواند بوجود آید. البته از طریق الگوریتمهایی که در جریان هستند و این باعث می‌شود کراپراتور برای قانونمندی خدمات برپایه CPE در ترافیک،نیازهای مشتری و غیره اقدام نماید. میزان Peak در ترافیک برپایه یک روش پیوسته اندازه گیری می شود و در هر CPE روش آن مشخص می گردد. اگر میزان تقاضای CPE از نرخ اختصاص داده به آن بیشتر شود عرضه به تأخیر می افتد بنابراین کنترل مؤثر انتقال داده از CPE صورت می گیرد خدمات مختلف بدین منظور پیشنهاد می گردند اپراتور می تواند داده های مختلف را برای روشهای مختلف آماده کند و بر آن اساس جریان را راه‌اندازی می کند. مشترکین مربوطه به Peak بالاتری احتیاج دارند تا بتوانند بصورت پویا و آماری فرم‌دهی نمایند.
فهرست مطالب :
تشخیص داخلی برپایه مدل مرجع کلی
ارتباط مشترک بی سیم
استفاده از رابط رادیویی I F/RF – این رابط یک 
کابل فیزیکی باردار 
رابط هوایی RF
ایستگاهRF/I F
ایستگاه داخلی PHY/MAC
رابط اتصالی شبکه
انبار لوازم بی سیم
اندازه های عملکردی سیستم
طرح شبکه  supercell
محصولات لایه انتقالی
تجهیزات انتقالی MP2P – تقدم مشتری 
واحد ROOFTOP 
دریافت کننده های پایه
دریافت کننده High-Gain (جریان بالا)
توضیحات مربوط به محیط LMDS 
مقایسه استانداردهای WLAN
1.    طیف فرکانسFHSS
طیف جریان مستقیمDSSS
2.    اشعه مادون قرمزIR
خلاصـه
مرور سؤالها
پیوسته
کانال 
سیگنال آنالوگ
AmpliTude 
- میزان دریافت آنتن
آنتن
bamdwidth 
عمق 
باند
باند وسیع
CDMA
کانال
کابلcoax 
مبدل
dB  
dBi
dB
demodulator
dBm
dB
EIRP
طیف الکترومغناطیسیبی سیم ثابت
Footprint
استفاده مجدد فرکانساز مجوز License
gain
LMDS
LOS
MMDS
بی 
سیم 
موبایل
آنتن 
پارابولیک
PaTh
Loss
P2mp-poinT-To-mulTipoinT:
Poin-To- poinT:P2P  
RF
TDMA
proTocoL بی سیم
 
    (( قسمتی از متن ))
طرح شبکه  supercell 
این شبکه،شبکه ای است که جریانات پایین را جواب می دهد یعنی ظرفیت جریانات پایین را دارد البته ممکن است برای شبکه های اصلی بدلیل وجود برجهای بلند جذاب باشد در این طرح چنین فرض می‌شود کر تعداد کاملی از کانالهای MMDS موجود هستند تا بخشهای 18 مورد استفاده قرار گیرند هیچ نوع فرکانسی در این شبکه بطور مجدد استفاده نمی شود که دلیل آن ایزوله شدن بخش به بخش است که بزرگتر از بخش مورد نیاز می باشند و هر بخشی بطور مستقل عمل می کند همچنین حداقل 4 کانا MMDS باید خارج از باند حفاظتی تنظیم شوند.
تعداد بخشهای بکار گرفته شده از این شبکه برای رشد شبکه درجه بندی می شوند و بدین دلیل استفاده مجدد از هیچ فرکانسی ممکن نمی باشد. و هیچ نوع لوازم ویژه ای در بخش آنتن آن مورد استفاده قرار نمی گیرد مثلاص آنتن مورد استفاده برای شبکه 3 بخشی نمی تواند تمام 18 قسمت را مورد استفاده قرار دهد البته افزایش RF ممکن است برای افزایش EIRP مفید باشد و ظرفیت شبکه را کاهش نمی دهد.
ظرفیت این شبکه در جدول5-20 آمده است در این نمونه ما اختلافی میان شبکه های شهری و خارج شهری نمی بینیم این شبکه بطور اولیه خدماتی را ارائه می دهد که در سیستم استفاده شود. از آنجا که این اختلافات در طرح این شبکه ممکن نیست،بدست آوردن میانگین آن مشکل است مثلاً مدل COST-231 یک میانگین 80% را در شعاع مایل دارد که کوچکتر از شعاع خود سلول است بعلاوه این میانگین در بلندترین آنتن بدست آمده است. یعنی m200 برای HE و m10 برایSU در بالای ناحیه خارج شهری.
یعنی ظرفیتهای موجود در جدول 5-20 برپایه کانالهای جریان پایین MH2 6 و کانالهای جریان بالایی MHZ3 است،که هر دو دارای یک تنظیم UOFDM.
اگر یک جریان هدفمند مورد نظر باشد حاشیه این جریان کاسته می شود و در عوض شعاع آن افزایش می یابد و مهمتر از آن،آنکه بخش به بخش آن ایزوله می شود و شاید استفاده مجدد از فرکانس هم در این شبکه صورت گیرد از آنجا که این شبکه یک محدودیت ظرفیت دارد.(اشتراکهای زیادی در بخش رادیویی آن وجود دارد کرظرفیت را بالا می برد) که این امتیاز بزرگی است.
کانالهای آنتن جلویی و آنتن ضعیف باید اصلاح شوند و این اصلاح باید بطور صحیح انجام گیرد تغییر زمانی این کانال خطاهای کنترلی را از بین می برد، البته این خطاها بسیار جزئی هستند. بخشهای زیر عملکردهای کلی را با استفاده از انواع آیتمهای ترکیبی یا بلوکهای ساختاری در انتقال و سرویس دهی محصولات نشان می دهند.
محصولات لایه انتقالی
این لایه ترکیبی از تجهیزاتی است که انتقال و دریافت سیگنالهای IF را میان تجهیزات مختلف و سیگنالهای RF را در فضا میسر می کند. تجهیزات انتقالی برای محیطهای بیرونی در ساختمان و یا برجهای ارتباطی طراحی شده اند. لایه انتقالی MP2P الگوهای تجهیزات نهایی فرستاده می شوند همانطور که در تصویر شماره 17-20 آمده است.
با تشکر فراوان از توجه شما عزیزان............
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.