دانلود پروژه مقاله تحقیق

مقاله تحقیق پروژه پایان نامه

دانلود پروژه مقاله تحقیق

مقاله تحقیق پروژه پایان نامه

سازه های سبک فولادی

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت wordدر67صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....
اصلی ترین عامل در سازهای فولادی سبک، مقاطع فولادی جدار نازک (LGS) میباشد. مقاطع فولادی جدار نازک، مقاطع فلزی سرد نورد شدهای میباشند که با استفاده از ورقهای فولادی نازک و با استفاده از روش Roll Forming شکل دهی میشوند. داشتن ضخامت یکنواخت در عرض مقاطع و استفاده از روش  Roll Forming برای ساخت آنهاست که باعث میگردد، تولید مقاطع در حجم بسیار بالا و با کیفیت مناسب و یکنواخت انجام گیرد. مقاطع فولادی جدار نازک، سبک بوده و به راحتی قابل حمل میباشند. بخشهای مختلف ساختمان را به راحتی می توان با این مقاطع مونتاژ نمود. این عوامل باعث میگردد که عملیات ساخت با این سیستم بسیار سریع باشد.
 
فهرست عناوین
چکیده : 5
مقدمه : 5
معرفی تکنولوژی سازه های پیش ساخته سبک در صنعت ساختمان 6
تکنولوژی سازههای پیشساختة سبک 7
تاریخچه : 9
الف –  تولید 9
ب -  اجرا   (ساخت و نصب ) 10
مراحل اجرای ساختمان های LSF : 10
مرحله اول – فونداسیون  : 10
مرحله دوم – اسکلت ساختمان (سازه های فولادی سبک )LSF: 11
مرحله سوم – پوشش های خارجی وداخلی سقف – دیوار پوشش خارجی و داخلی  سقف : 12
مرحله چهارم –تاسیسات الکتریکی  و مکانیکی   تاسیسات برقی شامل : 13
مرحله پنجم – درب و پنجره درب ها : 14
مرحله ششم – کفسازی و سایر : 14
دستورالعمل ضوابط مورد قبول در تولید صنعتی مسکن و ساختمان 15
مزیتهای سیستم 16
ویژگیهای مهم روش سازههای پیش ساخته سبک 17
الف) مقاومت در برابر زلزله 17
ب) انعطافپذیری در تولید و امکان حفظ جلوههای معماری اسلامی و ایرانی 18
ج) ایمنی در ساختمان 19
د) صرفهجوییهای ملی و سایر مزایای ناشی از کاربرد روش سازهها پیشساختة سبک 20
1-2- مزایای مقاطع فولادی جدار نازک 21
2- بررسی سبکی و عدم وزن قابل توجه سازه‌های فولادی جدار نازک 23
3- بررسی دوام و گالوانیزاسیون سازه‌های فولادی جدار نازک 23
- پوشش گالوانیزه: 24
-پوشش galfan : 24
3-1- مشخصات وزنی و ضخامتی گالوانیزه 24
3-2- دوام مقاطع گالوانیزه شده 26
3-3- کارکرد ورقه‌های گالوانیزه در ساختمانهای شهری 26
3-4- خواص محافظتی روی 26
3-4-1-حفاظت فیزیکی روی 26
3-4-2- حفاظت کاتدی 27
3-4-1- فرآیند خوردگی 28
3-4-2- تاثیر مصالح ساختمانی بر پوشش فلزی 28
ملات : 29
چوب : 29
بتن : 29
مصالح فلزی : 29
آهن فولاد‌‌آبدیده  برنج  مس  سربنیکل آلومینیوم  3-5- طراحی 30
3-6- خرید کنترل کیفیت و استاندارد 31
4- عملکرد صوتی و عملکرد در برابر آتش سازه‌های فولادی جدار نازک 31
4-1- مبانی انتقال صدا 33
4-2- عوامل و پارامترهای مؤثر در عملکرد صوتی سازه‌های فولادی جدار نازک 34
4-2-1- کنترل تراگسیل در دیوارهای فولادی جدار نازک با پوشش گچی 34
4-2-2- کنترل تراگسیل هوابرد و کوبه‌ای در کف‌های سازه‌های فولادی جدار نازک 36
برای کاهش تراگسیل هوابرد در کف می‌توان از روش‌های زیر استفاده نمود: 37
4-3- عملکرد سازه‌های فولادی جدار نازک در برابر آتش 38
4-4- مقررات و ضوابط عایق بندی و تنظیم صدا 41
4-5- ضوابط مربوط به مقاومت حداقل در برابر آتش 42
5- آلترناتیوهای مختلف برای اجزای سیستم دیوارها، کف‌ها، سقف‌ها و در و پنجره 46
5-1- پوشش کف ها: 46
5-2-پوشش دیوارها: 47
5-3-در و پنجره‌ها: 47
5-4- پوشش سقفها: 47
سیستم ساختمانی قاب‌های سبک فولادی سردنورد شده(LSF) 48
مزایای سازه های فولادی گالوانیزه سردنوردشده سبک: 50
مراحل ساخت خانه های پیش ساخته: 51
چرا سازه های یبک فلزی ( LSF ) را توصیه می کنیم : 52
عمر مفید بنا 52
تبدیل و احیاء مجدد مصالح 52
سقف طبقات 54
ایزولاسیون رطوبتی 55
سیستم ساخت سریع 55
سازه فولادی سرد نورد شده : 56
مزایای سازه های فولادی گالوانیزه سردنوردشده سبک: 62
مراحل ساخت: 65
منابع و ماخذ : 67
منابع فارسی : 67
منابع لاتین : 67
چکیده :
در این پژوهش به بررسی سازه های سبک فولادی   پرداخته شده است ، سیستم سازههای فولادی سبک (LSS)، یک سیستم سازهای پیشرفته است که در انواع ساخت و سازها مانند ویلاها، خانه های ویلایی تک خانوار و چندخانوار ، ساختمانهای مسکونی، اداری و صنعتی یک، دو و سه طبقه، هتلها و هتل آپارتمانها، ساختمانهای مدارس و دانشگاهی، رستورانها و .... دارای کاربرد میباشد. سیستم سازه های فولادی سبک (LSS) یکی از مناسبترین سیستمهای ساختمانی است که امروزه در جهان مورداستفاده قرار میگیرد.
تکنولوژی سازه¬های پیش¬ساختة سبک
تنوع تکنولوژی¬های ساختمان بسیار زیاد است و هر کدام ویژگی¬ها و قاعدتاً محدودیت¬های خاص خود را دارند. سیستم سازه¬های پیش ساخته سبک را حدود ۳۴ سال پیش یک آمریکایی ابداع کرد. مرحلة صنعتی شدن آن ۵ تا ۶ سال به طول انجامید. عمده¬ترین شرکت¬هایی که در دنیا این تکنولوژی را به کار می¬گیرند، شرکت E.V.G اتریش و شرکت¬های ۳D Panel و RAM در آمریکا می¬باشند. توجه زیاد صنایع اروپایی به تکنولوژی سازه¬های پیش¬ساخته سبک به خاطر مشکلاتی بود که در سایر تکنولوژی¬های پیش¬ساخته وجود داشت. به طور مثال تکنولوژی Large Panel با وجود سرعت بالا و کارخانه¬ای بودن آن، با مشکل ضعف اتصالات روبروست و همچنین وزن سنگین ساختمان یک معضل جدی در این تکنولوژی به شمار می¬رود. حمل¬ونقل قطعات سنگین بتونی، این فرآیندها را دشوار می¬کند. در زلزله¬ای که چند سال پیش در ترکیه اتفاق افتاد، ساختمان¬های زیادی که در آنها از تکنولوژی Large Panel استفاده شده بود به دلیل ضعف اتصالات تخریب شدند.
در تکنولوژی سازه¬های پیش¬ساختة سبک، اتصالات به صورت یکپارچه است (دیوار به دیوار، سقف به دیوار و دیوار به پی). بر خلاف روش Large Panel که اتصالات به صورت کام و زبانه است، در روش سازه-های پیش ساخته سبک، اتصالات به صورت جوش نقطه¬ای است و به جای اینکه ابتدا قطعات سنگین بتن در کارخانه ساخته شده و بعد به هم متصل شوند، ابتدا سازه به صورت شبکه¬های میلگردی که بین آنها(بین دو شبکه میلگرد) یک لایه فوم پلی¬استایرن قرار می¬گیرد ساخته می¬شود و پانل¬های سبک در محل احداث ساختمان به فنداسیون جوش داده می¬شود و همچنین دیوارها و سقف به هم جوش داده می¬شوند و ساختمان با پانل¬های سبک برپا می¬شود. سپس در همان محل دیوارها و سقف و محل، اتصالات به صورت همزمان بتن پاشی می¬شوند. بتن از طریق پمپ، با فشار هوا به پانل¬ها پاشیده می¬شود که اصطلاحاً آن را “شات کریت” گویند.
 
این روش باعث یکپارچگی در اتصالات شده، استحکام و پایداری ساختمان را در مقابل نیروهای دینامیکی حاصل از زلزله یا طوفان افزایش می¬دهد.
بنابراین دلیل انتخاب روش سازه¬های پیش ساخته سبک استفاده از امتیازات برتر آن نسبت به سایر تکنولوژیهای پیش ساخته موجود است که هنوز هم از این مزایا برخوردار است.
البته همانند صنایع دیگر، در این صنعت هم ممکن است نوآوری¬هایی در دنیا دیده شود. اما با توجه به شرایط اقلیمی، فرهنگی و اجتماعی، روش سازه¬های پیش¬ساخته سبک، مناسبترین روش برای ایران تشخیص داده شده است. به طور مثال تکنولوژی¬های جدید قیمت مسکن را خیلی بالا می¬برند که این با نیاز اغلب مردم ما به خانه¬های ارزان¬قیمت سازگار نیست ولی روش سازه¬های پیش¬ساختة سبک قیمت را بالا نمی¬برد.
 
هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .
 

پایان نامه مدیریت

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمتwordدر58 صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

سیستم DuPont روش مسیر بحرانی

تاریخچه مدیریت پروژه:

دراوایل دهه 50میلادی،شخصی به نام «E.l DuPont de Nemours» باهمکاری نیروی دریایی امریکا یک کارمشترک مدیریت پروژه(باترکیب یک نموداربرنامه ریزی پروژه وجدول زمان بندی رایانه ای) رابه انجام رساندند.این دو کارخودرابا دو پروژه مجزا ودوتیم مستقل ولی باهدف یکسان آغازنمودند.هدف آنها بهینه نمودن برنامه ریزی،زمان بندی وهماهنگی پروژه هابود.هرچندنگرش آنها برپروژه ها شباهتی به یکدیگرنداشت ولی درنهایت به این جمع بندی رسیدندکه بایدنحوه برنامه ریزی وفنون زمان بندی خودرا به نحوی بهینه کنندتاازمنابع نیروی انسانی،مواد وابزارخود بتوانند بهترین استفاده راببرند.

سیستم DuPont،روش مسیربحرانی یا CPM نام گرفت.هدف این روش بهینه نمودن بازدهی، زمان بندی وهزینه های پروژه های مهندسی بود.با استفاده ازاین روش انجام پروژه هاتایک سوم وهزینه هانیزبه مقدارقابل توجهی کاهش یافت . درهمان هنگام ، نیروی دریایی سیستمی رابرای برنامه ریزی وهماهنگی کارهای بیش از3000 پیمانکاروشرکتهای طرف قرارداد خود ابداع نمود . این پیمانکاران وشرکتها مشغول تهیه وتولید نوعی موشک زیردریایی مجهز به کلاهک اتمی به نامPolaris بودند . سیستم ابداعی ایشان فن بازنگری وارزشیابی برنامه یا PERT نام گرفت . بکارگیری این سیستم تولید موشک فوق را 2 سال جلو انداخت.

-

هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .

دانلود پایان نامه مدیریت 

مقایسه ای CRM و CSM

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت wordدر80 صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

بررسی مقایسه ای CRM وCSM

CRM برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود. با بهره گیری از CRM، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد.CRM درواقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری مؤثر و هدفدار از آنها . این اطلاعات می تواند در رابطه با مشتریان، فروش، بازاریابی مؤثر، حساسیت و یا نیازهای بازار باشد.

CRM بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین CRM در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و بمنظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید.

ارتباطات مشتریان با سازمان از طرق مختلف، از جمله وب، تلفن، مراکز فروش، توزیع کنندگان و شبکه های همکار صورت می پذیرد. وظیفه اصلی CRM نسهیل در برقراری ارتباط مشتری با سازمان ( به هر صورتی که مشتری تمایل دارد ) بدون محدودیت زمانی ، مکانی و ملیتی می باشد به نحوی که مشتری احساس نماید، با سازمان واحدی در تماس می باشد که وی را می شناسد، برای وی ارزش قائل است و نیازهای او را به سرعت و با آسانترین روش ارتباطی مرتفع می نماید.

CRM نوعی استراتژی بازاریابی است که هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات که در حقیقت بالا بردن سوددهی بطور مقطعی می باشد، محدود نمی گردد بلکه CRM سعی دارد به دیدگاهی منحصر بفرد ویکپارچه از مشتری و یک راه حل مشتری مدارانه دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود شرکت در بلندمدت می باشد. CRM استراتژی کسب و کاری است جهت بهینه سازی سوددهی، درآمد زایی و رضایت مشتری که بر اساس مبانی زیر طراحی می گردد:

• ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری

• بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری

• پیاده سازی فرایندهای مشتری محور

تحقق اصول CRM در یک سازمان، تنها با بکارگیری ابزارها، تکنولوزی و روال های مناسب ممکن می باشد که این امر منجر به بالارفتن ارتباط سازمان با مشتری و در نتیجه افزایش رضایت مشتری و بالا رفتن میزان فروش می گردد. بنابراین CRM تکنولوژی محض نمی باشد بلکه اصول کلی فلسفه کسب و کار را نیز در بر می گیرد.

CRM، سه عنصر اصلی زیر را در بالابردن درآمد سازمان بکار می گیرد:

ارتباطات: ایجاد ارتباط مؤثر و مناسب میان اجزای داخلی و خارجی سازمان و مشتریان

راندمان و بهره وری: بالابردن راندمان کاری سازمان، با بهره گیری از سیستم های تهیه پاسخ ها، نامه ها و گزارش های بصورت خودکار، ایجاد امکان دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی به اطلاعات سیستم و امکان ارسال سفارشات و درخواست ها برای مشتریان، بدون نیاز به برقراری ارتباط مستقیم با افراد سازمان

تصمیم سازی: گردآوری اطلاعات مناسب، سیستم را در ارائه گزارش های مناسب تر جهت تصمیم گیری مدیران یاری می نماید. این گزارش های بر آمار حقیقی سازمان بنا گردیده اند و دیدگاه دقیقی از وضعیت مشتریان، درخواست ها، نیازها، فروش، بازاریابی و بازار را در اختیار مدیران قرار می دهند.

 

موضوع: بررسی مقایسه ای CRM وCSM

فهرست مطالب

عنوانصفحه

چکیده : 5

مقدمه : 7

برخی از دستاوردهای کلی CRM عبارتند از : 9

موضوعات مورد بحث در CRM 9

مشتری 9

ارتباط 10

مدیریت 10

مدیریت دانش درارتباط با مشتری 10

مدیریت دانش 12

مدیریت ارتباط با مشتری 12

جریانهای دانش در فرآیند CRM 14

مدیریت دانش مشتری 15

نقشه فرآیند CRM 18

چارچوب پیشنهادی برای اجرا 19

فرآیندها- تطبیق دادن فعالیتهای KM با فرآیندهای CRM 20

سیستم‏ها- ایجاد یک مخزن دانش یکپارچه در محدوده سازمان 20

تغییر مدیریت- تشویق مدیران روابط برای تسخیر و انتشار دانش مشتری 21

نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM) 21

روشهای حل مسئله: 23

ـ عمده ترین روشهای حل مسئله عبارتند از : 23

۱) جستجو برای الگو 23

۲) رسم شکل 23

۳) صورتبندی مسئله معادل 23

۴) تغییر مسئله 24

۶) استفاده از تقارن 24

۷) تجزیه به حالتهای ساده تر 24

۸) کار عقب رونده 25

۹) بررسی نقیض 25

۱۰) زوجیت 25

۱۱) بررسی حالتهای حدی 25

۱۲) تعمیم . 25

هزینه یک سیستم CRM چقدر است ؟ 27

چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟ 27

چه سازمانی مسئول و پاسخگوی CRM است؟ 28

راه های تحقق مشتری مداری 29

واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) 32

ایجاد چشم انداز CRM 34

تدوین راهبرد CRM 34

طراحی تجربه کار با مشتری 36

ایجاد همکاری‌های سازمانی 37

فرایند طراحی مجدد 37

تحقق CRM با به کارگیری فناوری 39

تعریف و پایش معیارها 40

نحوه اندازه گیری رضایت مشتری 44

نمونه گیری: 44

ابزار تحقیق: 44

متدولوژِی تحقیق: 44

تشخیص منابع: 44

انتظارات مشتریان را براورده سازید. 44

از حد توقع مشتریان فراتر بروید. 44

مشتریان خود را خوشحال کنید. 44

مشتریان را شگفت زده کنید. 45

روشهای جمع آوری اطلاعات 45

روش تنظیم پرسشنامه 46

راهنمایی استفاده از کلمات مناسب در طراحی سوال 46

تجزیه و تحلیل داده‌های آماری 47

مشتری درون سازمانی: 48

رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی: 48

حمایت از مشتری: 49

برنامه های حمایت از مشتری به عنوان ابزار رقابتی: 49

ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری: 50

اهمیت روز افزون حمایت از مشتری: 50

نقش رقابت در جذب مشتری: 50

روشهای جذب مشتری: 51

6 راه برای جذب مشتری وجود دارد: 51

ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری: 51

- روش سودمندی برای اندازه گیری عملکرد و تخصیص منابع، برای پروژه ها و کارهای پربازده می باشد. 52

انواع برخورد با مشتری : 53

نقش کارکنان در رضایت مشتری: 53

اندازه گیری رضایت مشتری(CSM) 54

مراحل اندازه گیری رضایت مشتریان 54

نحوه اندازه گیری رضایت مشتری 55

روشهای جمع آوری اطلاعات : 56

روش تنظیم پرسشنامه 56

راهنمایی استفاده از کلمات مناسب در طراحی سوال : 57

تجزیه و تحلیل داده‌های آماری 58

نتیجه: 58

مدل پیشنهادی رضایت الکترونیک 60

مطالعات صورت گرفته بر روی حفظ و بالابردن میزان وفاداری در مشتریان 60

بررسی مولفه های تاثیرگذار بر افزایش وفاداری مشتریان اینترنتی 61

عاملهای هوشمند 65

عاملهای نرمافزاری در خرید اینترنتی 66

کارگزاری:. 67

پست الکترونیک، بازدید کنندگان را به مشتریان وفادار دائمی تبدیل می کند 69

به مشتریان خود آموزش دهید 70

پرورش دادن روابط درازمدت و بادوام 71

از عوامل خارج از محیط آنلاین آگاه باشید 72

طبقه بندی سطوح مهارت کاربران 73

نتیجه گیری 76

منابع 79

 چکیده :

در این پژوهش به بررسی مقایسه ای CRM  و CSM  پرداخته شده است ، تمام سازمان هایی که در کسب و کارهای بنگاه به بنگاه و بنگاه به مشتری فعالیت می کنند بایستی خودشان را در برابر پدیده جدیدمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی سازگار کنند.بر طبق گفته  رومانو، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی جذب و نگهداری اقتصادی مشتریان و ایجاد ارزش برای آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی به گسترش در زمینه سیستم های اطلاعاتی و رشته های مربوط به آن مثل علم کامپیوتر،بازاریابی و روانشناسی می پردازد.هر روز کسب وکار و خرید مشتریان در اینترنت در حال افزایش است.مشتریان به دلایلی چند از اینترنت خرید می کنند ، که طبق تحقیق صورت گرفته بر روی مشتریان توسط ‹‹پارستر›› ،نشان می دهد که 84 درصد از آنها تسهیلات در خرید و فروش را عامل اساسی در خرید برخط  شمردند.مشتریان مایلند به دلیل راحتی خرید برخط، خیلی از مزایای خریدبرون خط را نادیده بگیرند.  هر چند که خرده فروشان برخط باید به این نکته توجه کنند که خریدارانی که برای اولین بار به سایتشان مراجعه می کنند ،لزوما مشتریان دائمی آنان نیستند.شرکتها باید به این نکته توجه کنند هزینه بازاریابی برای ایجاد مشتری جدید، 34 دلار و برای حفظ مشتری 6.8 دلار میباشد.بنابراین شرکت ها  قبل از هر چیزباید در حفظ مشتری کوشا باشند.


 

برخی از دستاوردهای کلی CRM عبارتند از :

• ارائه خط مشی های موثرتر در برقراری، حفظ و تداوم ارتباطات

• گردآوری داده های ارزشمندی مانند اطلاعات تفصیلی مشتری، تاریخچه سفارشات و خدمات ارائه شده به مشتری

• تهیه و ایجاد وضعیت و اطلاعات مربوط به مشتری، مانند مزایا و تخفیفات ویژه تعلق گرفته به مشتری و سایر موارد

• شناسایی فرصت های جدید فروش

موضوعات مورد بحث در CRM

• مشتری  

• ارتباط 

• مدیریت

 

•   مشتری

مشتری تنها منبع سود فعلی و رشد سازمان می باشد. البته تشخیص، جذب و حفظ یک مشتری خوب که سود زیادی برای سازمان به همراه دارد بعلت بالارفتن آگاهی مشتریان و در نتیجه تغییر سطح توقع آنها و همچنین وجود رقابت تنگاتنگ، همیشه دشوار است. با بهره گیری صحیح و اصولی از فن آوری اطلاعات، تشخیص و مدیریت مشتریان به بهترین وجه امکان پذیر می گردد.

•   ارتباط

رابطه میان یک سازمان و مشتریانش یک رابطه مداوم، دو جانبه، فعل و انفعالی و بسیار با ارزش و سودمند، می باشد. این رابطه می تواند کوتاه و یا بلند مدت، مداوم و یا گسسته، به دفعات ویا یکباره باشد. حتی اگر مشتریان نسبت به سازمان و محصولات آن نظر مثبتی داشته باشند، باز هم رفتار آنها در مورد خرید از سازمان، غیر قابل پیش بینی بوده و بستگی بسیار زیادی به شرایط و موقعیت خواهد داشت . مدیریت این رابطه بر CRM می باشد.

 

هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل 

ارتقای فرایند آموزش و توانمند سازی کارکنان در بیمارستان

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت  word در9صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

مرحله ی اول Find

 آموزش و توانمندسازی کارکنان ضمن خدمت

محل ارتقا : بیمارستان

نمودار قالبی (Block Diagram ) فرایند

بیان فرصت فرآیند : آموزش و توانمندسازی کارکنان ضمن خدمت

مرحله ی دوم  Organize

اسامی تیم و سمت آنها 

مرحله سوم ( Clarify)

نمودار جریان جاری ( Flowchart)

مرحله ی چهارم :

نمودار همگرایی Affinity Diagram

مرحله پنجم:رسم نمودار استخوان ماهی

-

هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .


گزارش کار آزمایشگاه مقاومت مصالح

با سلام خدمت دوستان گلم گزارش زیر بافرمت wordدر8 صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

گزارش کار آزمایشگاه مقاومت مصالح ( آزمایش کمانش )

هدف آزمایش

تئوری آزمایش

نحوه انجام آزمایش ومعرفی دستگاه

اعداد و محاسبات

رسم جداول وترسیم نمودار ها

 هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .